Návod

 

Číslo zásilky se skládá ze dvou čísel zadaných dohromady (za sebou bez mezery a bez znaménka plus) nebo zadejte číslo Vašeho čárového kódu (NVE).  Možnosti:

  • Emons-zákaznické číslo + ESIS-K číslo zásilky
  • Emons-zákaznické číslo + referenční číslo (dodací list/číslo zásilky)
  • 20ti místné číslo čárového kódu (NVE; pod čárovým kódem)

Servis

 

Login:


FAQ – často kladené otázky

 

  • Jak funguje sledování zásilek “Tracking & Tracing”?
    K používání Tracking & Tracing programu je potřeba přístup, pomocí kterého se přihlásíte. Tímto máte přístup ke svým zásilkám a detailní historii, zjistíte tak podrobné informace k zásilce. Kromě toho také vidíte příjemcem potvrzené přepravní listy.
  • Co nabízí ESIS-K?
    ESIS-K umožňuje jednoduché online zadávání zásilek přímo v prohlížeči. Máte tak ucelený přehled o vašich zásilkách včetně statusů o doručení. K tomu je možný tisk etiket v Emons layoutu.
  • Na koho se v případě jiného dotazu můžu obrátit?
    Zvolte nejbližší pobočku, kterou naleznete v sekci Kontakty & mapa pokrytí nebo pište na naši centrální podporu info@emons.cz.