e-service-emons-spedition-panorama.jpge-service-emons-spedition-panorama.jpg

e-serviceSledování a zadávání zásilek

S online řešeními od Emonsu založíte a vysledujete Vaše zásilky kdykoliv snadno a rychle. Pro snadnou kontrolu stavu Vaší zásilky je Vám k dispozici náš nástroj pro zjištění statusu. Jednoduše zadejte Tracking-ID (získané číslo zásilky) a hned máte přehled!

Návod


Číslo zásilky se skládá ze dvou čísel zadaných dohromady (za sebou bez mezery a bez znaménka plus) nebo zadejte číslo Vašeho čárového kódu (NVE).  Možnosti:

  • Emons-zákaznické číslo + ESIS-K číslo zásilky
  • Emons-zákaznické číslo + referenční číslo (dodací list/číslo zásilky)
  • 20ti místné číslo čárového kódu (NVE; pod čárovým kódem)
sendungsverfolung-emons-spedition-logistik.jpgsendungsverfolung-emons-spedition-logistik.jpg

FAQ –
často kladené otázky

Na koho se v případě jiného dotazu můžu obrátit?

Zvolte nejbližší pobočku, kterou naleznete v sekci Kontakty & mapa pokrytí nebo pište na naši centrální podporu info@emons.cz.

Co nabízí ESIS-K?

ESIS-K umožňuje jednoduché online zadávání zásilek přímo v prohlížeči. Máte tak ucelený přehled o vašich zásilkách včetně statusů o doručení. K tomu je možný tisk etiket v Emons layoutu.

Jak funguje sledování zásilek “Tracking & Tracing”?

K používání Tracking & Tracing programu je potřeba přístup, pomocí kterého se přihlásíte. Tímto máte přístup ke svým zásilkám a detailní historii, zjistíte tak podrobné informace k zásilce. Kromě toho také vidíte příjemcem potvrzené přepravní listy.