Profil společnosti

Jméno Emons se stalo již v roce 1928 synonymem kontinuity, vysoké míry spolehlivosti a flexibilních služeb v oboru přepravy a logistiky. Jako nezávislý rodinný podnik s více než 90 pobočkami v Bělorusku, Bulharsku, Česku, Číně, Itálii, Litvě, Německu, Polsku, Rumunsku, Rusku, Švýcarsku, Turecku a na Ukrajině patří společnost Emons k mezinárodně uznávaným podnikům v odvětví logistiky.

Na souši, po vodě i ve vzduchu – spolehlivé celosvětové odborné logistické služby!

Společnost Emons je plně aktivní v oboru letecké, námořní a pozemní přepravy (silniční i železniční). Kromě tradičních přepravních služeb nabízí Emons logistické výkony s přidanou hodnotou např. skladování, komisní služby nebo montáž. Samozřejmostí jsou celosvětová nákupní a distribuční řešení a také individuální logistické koncepce.

Díky propojení našich vlastních společností, vlastnímu technickému vybavení (budovy, flotila přepravních prostředků) a také díky strategickým partnerstvím disponuje společnost Emons výkonnými logistickými sítěmi v Německu, Evropě a východní Evropě. Díky agenturní síti vlastní letecké a námořní společnosti Emons Air & Sea jsme celosvětově zastoupeni ve více než 100 zemích.

Náš systém řízení kvality dokládá certifikace společnosti Emons Spedition (Kolín nad Rýnem) podle norem DIN EN ISO 9001 a DIN EN ISO 14001 a rovněž úspěšné absolvování selekce pro modul přepravních služeb SQAS (PDF: Certifikáty v angličtině). Podporou naší kvality je odborný přístup v oblasti IT a e-byznysu. Díky těmto opatřením se nám daří dosáhnout vysoké míry spokojenosti zákazníků.

Jako středostavovský a nezávislý rodinný podnik disponujeme zdravou kapitálovou a investiční silou. Podíl vlastního kapitálu, finanční a bankovní rating jsou zárukou jisté budoucnosti .

 

 


 

Cíle našeho podniku

 

  • zajištění budoucnosti díky ekonomickému jednání s kvalitativními a ekologickými nároky
  • úsporné nakládání s výdaji na všech úrovních
  • minimalizace fixních nákladů formou dělby práce
  • motivace pracovníků otevřeným informováním a včleněním do procesů rozhodování
  • zvyšování kvality prostřednictvím školení a dalšího vzdělávání pracovníků
  • zamezení závislosti na organizacích, zákaznících a odvětvích
  • upevnění důvěry zákazníků díky kontinuitě a zdravé firemní politice

 


 

Naše mezinárodní zastoupení

  • Albánie, Argentina, Arménie, Austrálie, Ázerbájdžán
  • Belgie, Bělorusko, Bosna a Hercegovina, Brazílie, Bulharsko
  • Česko, Čína, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie
  • Gruzie, Chorvatsko, Indie, Indonésie, Irsko, Írán, Itálie
  • Japonsko, Jižní Afrika, Kanada, Kazachstán, Korea (Jižní), Kyrgyzstán
  • Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Malajsie, Makedonie, Mexiko, Moldávie
  • Německo, Nizozemí, Norsko, Nový Zéland, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Rusko
  • Řecko, Srbsko, Slovensko, Slovinsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Tádžikistán, Thajsko
  • Turecko, Turkmenistán, Ukrajina, USA, Uzbekistán, Velká Británie